مهمترین اخبار بازارهای مالی - اسفند 1402


زمان مطالعه : 5 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

مهم ترین اخبار بازار مالی اسفند ۱۴۰۲

برخی از خبرهای ماه جاری، از اهمیت ویژه‌ای برای تریدرها برخوردار هستند. در ادامه به خبرهای حائز اهمیت ماه اسفند1402 پرداخته شده است. به دلیل تاثیرات اخبار روی بازار، انجام معامله در زمان انتشار خبر به تریدرها توصیه نمی‌شود. از این رو اطلاع داشتن از زمان خبرها به انجام معاملات بهتر کمک خواهد کرد. خبرهای مهم بازار فارکس، اول هر ماه توسط تیم رابین سود پوشش داده خواهد شد تا تریدرها حین انجام معاملات آگاهی لازم را داشته باشند. 

(CAD)Core CPI شاخص قیمت مصرف‌کنندگان

سه‌شنبه 1 اسفند

قیمت های مصرف کننده بخش زیادی از تورم را تشکیل می دهند. تورم برای ارزش گذاری ارز مهم است زیرا افزایش قیمت ها باعث می شود بانک مرکزی به دلیل احترام به دستور مهار تورم، نرخ های بهره را افزایش دهد.

(USD) FOMC صورت جلسه کمیته بازار آزاد فدرال

چهارشنبه 2 اسفند

این یک رکورد مفصل از آخرین جلسه است که بینش دقیقی را که بر رأی آنها در مورد تعیین نرخ بهره تأثیر گذاشته است را در مورد شرایط اقتصادی و مالی ارائه می دهد.

(GBP) flash service PMI شاخص قدرت خرید شرکت‌های خدماتی

پنج‌شنبه 3 اسفند

این یک شاخص پیشرو برای سلامت اقتصادی است که کسب‌وکارها به سرعت به شرایط بازار واکنش نشان می‌دهند و مدیران خرید آنها شاید جدیدترین و مرتبط‌ترین دید را در مورد دیدگاه شرکت از اقتصاد دارند.

اخبار مهم بازار فارکس در اسفند 1402

تقویم خبرهای اسفند ماه 1402

(USD) advanced GDP - آمار تولید ناخالص داخلی

چهارشنبه 9 اسفند

این گسترده ترین معیار فعالیت اقتصادی و معیار اولیه سلامت اقتصاد است و از اهمیت ویژه‌ای برای تریدرها برخوردار است.

(USD)Uneployment Claims نرخ بیکاری

پنج‌شنبه 10 اسفند

اگرچه به طور کلی به عنوان یک شاخص کند در نظر گرفته می شود، اما تعداد افراد بیکار سیگنال مهمی از سلامت کلی اقتصاد است زیرا هزینه مصرف کننده با شرایط بازار کار ارتباط زیادی دارد. بیکاری نیز برای کسانی که سیاست پولی کشور را هدایت می کنند، مورد توجه قرار می گیرد.

(USD)Employment change نرخ تغییر استخدام

جمعه 18 اسفند

نرخ تغییر استخدام جزو داده‌های اقتصادی حیاتی است که اندکی پس از پایان ماه منتشر خواهد شد. ترکیب اهمیت و زمان انتشار خبر، تأثیرات شدیدی بر بازار ایجاد می‌کند. تریدرها در این زمان پوزیشنی را باز یا بسته نمی‌کنند.

بسیاری از معامله‌گران از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال استفاده می‌کنند تا قبل از ورود به معامله، اطلاعات لازم را جمع‌آوری

بسیاری از معامله‌گران از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال استفاده می‌کنند تا قبل از ورود به معامله، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنند.

(USD)Core CPI شاخص قیمت مصرف‌کنندگان

سه‌شنبه 22 اسفند

قیمت‌های مصرف‌کننده بخش زیادی از تورم را تشکیل می‌دهند. تورم هم برای ارزش‌گذاری ارز مهم است؛ زیرا افزایش قیمت‌ها باعث می‌شود بانک مرکزی به دلیل احترام به دستور مهار تورم، نرخ‌های بهره را افزایش دهد.

(GBP) advanced GDP - آمار تولید ناخالص داخلی

چهارشنبه 23 اسفند

این خبر جزو مهم‌ترین خبرهای بازار بوده و معیار اصلی و اولیه برای سلامت اقتصاد است.

(USD)PPI شاخص قیمت تولیدکنندگان

پنج‌شنبه 24 اسفند

این شاخص اصلی تورم مصرف کننده است برای زمانی که تولیدکنندگان برای کالاها و خدمات هزینه بیشتری دریافت می کنند، هزینه های بالاتر معمولاً به مصرف کننده منتقل می شود.

(CAD)Core CPI شاخص قیمت مصرف‌کنندگان

سه‌شنبه 29 اسفند

قیمت های مصرف کننده اکثریت تورم کلی را تشکیل می دهند. تورم برای ارزش گذاری ارز مهم است زیرا افزایش قیمت ها باعث می شود بانک مرکزی به دلیل احترام به دستور مهار تورم، نرخ های بهره را افزایش دهد.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

امیر
عالی
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram