پراپ تریدینگ رایگان چیست؟


زمان مطالعه : 5 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

پراپ تریدینگ رایگان خدمت جدید پراپ رابین سود به صورن کاملا نامحدود همزاه با کسب کدتحفیف ارزنده تا 50 درصد است.

در دنیای بازارهای مالی یکی از مسائل داغ مورد بحث امروز، پراپ تریدینگ است. استفاده از پراپ امری رایج و محبوب بین تریدرهای سراسر دنیا است و شرکت‌های پراپ فاندر همه روزه با ارائه خدمات جدید و جذاب سعی در جذب تریدرها دارند. یکی از این خدمات ارائه چالش رایگان پراپ است که بین تریدرهای بازار مالی حائز اهمیت است. در این مقاله به بررسی پراپ‌های رایگان، چگونگی عملکرد آنها و همچنین تفاوت چالش رایگان با قرعه‌کشی‌های مرسوم در پراپ‌ فاندینگ‌ها می‌پردازیم.

مفهوم پراپ فرم

پراپ تریدینگ جزو مباحث جدا نشدنی در بازارهای مالی فارکس است و اهمیت ویژه‌ای بین تریدرهای فعال در این حوزه دارد. شرکت‌های مالی پراپ می‌توانند با جذب افراد حرفه‌ای و مستعد در تیم خود سودآوری شرکت را افزایش داده و همچنین سرمایه موردنظر برای تریدرها را فراهم آورند. به طور کلی شرکت‌های پراپ فاندر با هزینه‌ای کم، سرمایه‌ای را در قالب آزمون یا چالش‌های یک مرحله یا دو مرحله‌ای در اختیار تریدر قرار می‌دهند. بعد از قبولی تریدر در آزمون‌های ذکر شده و ورود به مرحله اصلی، سود به‌دست‌آمده را بسته به سیاست‌های شرکت و نوع شرایط و قوانین آنها، با تریدر به اشتراک می‌گذارند.

پراپ رایگان چیست؟

به دلیل بالا بودن تعداد شرکت‌های پراپ و متنوع بودن خدمات، افراد ممکن است هنگام انتخاب پراپ مدنظر خود، دچار مشکل شوند. برای آشنایی با نحوه عملکرد و قوانین حاکم بر شرکت‌های پراپ، برخی از پراپ فاندرها برای تسهیل در روند تصمیم‌گیری و انتخاب تریدر امکان دریافت پراپ رایگان را فراهم کرده‌اند. چالش‌های رایگان ورژن آزمایشی از چالش‌های اصلی و استاندارد سایت هستند. در این شرایط تریدر می‌تواند چالشی را به رایگان دریافت کرده و در مدت زمان مشخص شده‌ای و یا بعضا بدون محدودیت زمانی روی یک اکانت غیر واقعی و دمو همانند باقی چالش‌ها به ترید بپردازد و امکانات و شرایط پراپ فاندر و همچنین قابلیت‌ها و استراتژی خود را بسنجد. پس از اتمام مدت زمان چالش رایگان، تریدر می‌تواند با توجه به امکانات ارائه شده و شرایط همکاری تصمیم بر فعالیت یا عدم‌فعالیت خود با پراپ انتخاب شده را بگیرد.

به کمک چالش‌های رایگان می‌توان با ویژگی‌های اصلی هر پراپ فرم آشنا شده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. رابین سود

به کمک چالش‌های رایگان می‌توان با ویژگی‌های اصلی هر پراپ فرم آشنا شده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

بررسی مزایای پراپ رایگان

تست امکانات پراپ فاندر

پراپ رایگان اهمیت زیادی برای افراد در هنگام انتخاب پراپ فاندر دارد. درواقع چالش رایگان شبیه‌ساز چالش‌های موجود در سایت است که تریدر با انتخاب آن  می‌تواند با قوانین و ضوابط پراپ فاندر مورد نظر آشنا شده و خود را برای مراحل اصلی به چالش بکشد. به صورت کلی با استفاده از این ویژگی امکان تصمیم‌گیری برای انتخاب فاندر و چالش برای تریدر آسان می‌شود.

تست استراتژی شخصی

تریدر در مدت زمان چالش رایگان می‌تواند علاوه بر آشنایی و استفاده از امکانات پراپ فاندر، استراتژی و برنامه معاملاتی خود را بدون درگیرکردن سرمایه شخصی تست کند و خود را برای شرکت در آزمون و چالش اصلی آماده کند.

تست ربات‌ها (Expert Adviser)

در مدت زمان چالش رایگان تریدر این امکان را دارد تا ربات‌های معاملاتی را بیازماید و کارایی آنها را در شرایط واقعی ارزیابی کند. این بررسی می‌تواند به بهبود استراتژی و برطرف کردن کاستی‌های آن کمک کند.

کنترل احساسات

کنترل احساسات یکی از جنبه‌های اساسی تبدیل شدن به یک تریدر موفق است که چالش رایگان با ایجاد یک فضای امن برای تریدر به تمرین کنترل خشم و احساسات او در بازار مالی کمک می‌کند.

بررسی سایر خدمات پراپ فاندر

شرکت‌های پراپ فاندری مثل رابین سود درکنار رایگان بودن چالش، خدمات منتورشیپی رایگان هم در اختیار کاربر قرار می‌دهند. هر زمان که تریدر از لحاظ فنی و ذهنی با مشکل مواجه شود، می‌تواند با برقراری ارتباط با منتورهای رابین سود روند کاری خود را هموار کند.

کدام پراپ فاندرها چالش رایگان دارند؟

برخی از پراپ فاندرها خدمات چالش رایگان را ارائه می‌دهند و تنها هدف آن‌ها تست امکانات و پنل آنالیز سایت است. بنا به نظرات دریافت شده از کاربران این چالش‌ها یا مدت زمان بسیار کمی داشته و یا تنها محدود به یک بار استفاده هستند. درحالی‌که بهتر است این محدودیت‌ها برداشته شده و یا یک پروموشن خاص نیز به ان‌ها اضافه شود. از سوی دیگر در برخی از سایت‌ها توضیحات مناسبی درباره این چالش‌ها داده نشده و ممکن است برای مخاطب گیج‌کننده باشد.
پراپ تردینگ بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند از مهارت معامله‌گری خود برای کسب سرمایه بیشتر استفاده کنند. - رابین سود

پراپ تردینگ بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند از مهارت معامله‌گری خود برای کسب سرمایه بیشتر استفاده کنند.

قرعه‌کشی رایگان

در برخی از سایت‌های پراپ، بین تعدادی از افراد واجد شرایط قرعه‌کشی انجام می‌شود و یک اکانت با سرمایه مشخص به طور رایگان به شخص جایزه داده می‌شود. این اکانت، حساب اصلی بوده و با حساب‌های دمو و چالش‌های رایگان متفاوت است.

پراپ رایگان رابین سود

رابین سود به عنوان یکی از پرچمداران ارائه خدمات نوین یک خدمت جدید برای مشتریان درنظر گرفته است. بخش حساب رایگان پراپ رابین سود به طور کلی تغییرات و بهبودهای زیادی داشته است. از این پس حساب پراپ رایگان همانند سایر چالش‌ها 30 روزه شده و تمامی قوانین سایت همچون تارگت، درادون روزانه و دراودن هفتگی نیز در آن اعمال شده است. از سوی دیگر امکان ارتباط با منتور نیز در طی این دوره وجود دارد. جدا از تمامی ویژگی‌های مثبت استفاده از چالش رایگان، رابین سود به دنبال جذب مخاطبان یک فرصت جذاب را نیز فراهم دیده است. تریدرها در صورتی که بتوانند با رعایت تمامی قوانین تارگت مدرنظر را زده و حساب را با موفقیت بگذرانند، یک کد تخفیف ارزنده تا 50 درصد برای خرید چالش واقعی بسته به شرایط معامله به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

چگونگی ثبت نام و دریافت پراپ فرم رایگان

برای دریافت چالش رایگان رابین‌سود ابتدا وارد سایت شده و ثبت‌نام کنید. بعد از تکمیل اطلاعات و تایید احرازهویت، در حساب کاربری خود از پنل سمت راست چالش رایگان را انتخاب کنید. 

نمایی از پنل کاربری رابین سود برای خرید چالش رایگان - رابین سود

نمایی از پنل کاربری رابین سود برای خرید چالش رایگان 

سرور مورد نظر خود را انتخاب کرده و از بین پلتفرم‌های metatrader4 و metatrader5 یک مورد انتخاب شود. پس از انتخاب بالانس و اهرم مدنظر برای حساب، شرایط و قوانین ساخت حساب مطالعه شود. اطلاعات اکانت رایگان شما بعد یک الی سه ساعت داخل پنل کاربری قرار داده می‌شود.


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

Hanifullah
Cfd
کامران
کد تخفیف رو کی اضافه میکنین پس؟ من در شرف تارگت زدن توی چالش رایگانم پراپ تردینگ حرف نداره واقعا
مهدی
چه طراحی عکسای باحالی دارین درود بر شما
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سپاس از همراهی شما
سپهر سعیدی
لطفا به من در گرفتن چالش رایگان راهنمایید بفرمایید، سعیدی
محمدعلی
همه پراپ ها کلاه برداریه شک نکنین، پراپ ترید فاند که با بهونه مسخره منو رد کرد گول نخورین
رسول
کاملا درست میفرمایید
مژده
من چند ماهی هست با رابین کار میکنم و کارشون عالیه، دیگه برای اعتماسازی هر کاری کردن قبلش هم یه سایت همسایه بودم اونجا هم خوب بود در کل
سپیده مرادی
شما قرعه کشی ندارین؟؟
غلام
من فکر کردم واقعیه خیلی جدی تارگت رو زدم، تهش دیدم ****
Tradeboy4
آقا جالبه پراپ، دمتون گرم فقط کاش ارزون تر بود
Arezoo
من استفاده کردم از چالش رایگان ولی پنل آنالیز ندیدم میشه راهنمایی کنین
علی قبادی
پراپ اصلی رو رایگان بدین اینا چیه دیگه🤣
نازنین زهرا
واقعا، منم میخوام 😶🥺
سعید تریدر ۲۰۲۴
ما این همه وفت میزاریم ترید میکنیم تهش خب چی؟
نفیسه
خب برا دست گرمیه دیگه
Mmhd
با سلام و عرض احترام؛ امکانش هست دو مرتبه در چالش رایگان شرکت کنیم؟
امیری
چالش رایگان چند روزه؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
5 روز معاملاتی
احمد رضا
خسته نباشین عالی بود
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
ممنون از نظرتون
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram