آموزش تهیه چالش پراپ رابین سود


زمان مطالعه : 6 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

آموزش تهیه چالش پراپ رابین سود

شرکت در چالش پراپ رابین سود نیاز به داشتن شرایط خاصی ندارد و تنها پس از انتخاب سرمایه مدنظر می‌توانید حساب چالش را دریافت کنید. برای سهولت در انجام مراحل ثبت‌نام و خرید چالش، ویدیوی آموزش تمام موارد در ادامه گذاشته شده است. تمام مراحل به طور شفاف توضیح داده است و پس از مطالعه و تماشای ویدیو به‌راحتی قادر به خرید چالش خواهید بود.

ثبت‌نام

مرحله اول برای شرکت در چالش پراپ، ثبت‌نام در سایت رابین سود است. وارد سایت شده (Robinsood) و وارد پنل کاربری شوید.برای شروع ثبت‌نام ایمیل خود را وارد کرده و یک کد به ایمیل ارسال می‌شود. کد را داخل سایت وارد کرده و بعد از تاییدیه وارد پنل کاربری خود می‌شوید.

ویدیو آموزش ثبت‌نام در سایت رابین سود

احراز هویت

بعد از ثبت‌نام، نوبت به احراز هویت در سایت می‌رسد، در قسمت پنل کاربری وارد احراز هویت شوید. اطلاعات شخصی خواسته شده را وارد کنید و باتوجه‌به شرایط و قوانین توضیح داده شده، عکس مناسب را بارگذاری کنید. برای احراز هویت احتیاج به یک مدرک شناسایی و نوشتن متن تعهدنامه دارید. متن تعهدنامه را به‌صورت خوانا نوشته و امضا کنید. تعهدنامه را در یک دست و مدرک شناسایی را در دست دیگر خود بگیرید و طوری که چهره به طور کامل مشخص باشد، با پوشش مناسب عکس بگیرید. دقت کنید که دستتون هیچ اطلاعات مهمی را نپوشاند. عکس موردنظر را آپلود کرده و منتظر تایید احراز هویت باشید. اگر هر کدام از موارد گفته شده را رایت نکرده باشید احراز هویت تایید نمی‌شود و بایستی ایرادات را برطرف کرده و عکس جدید را مجدد بارگزاری کنید.

ویدیو آموزش احرازهویت در سایت رابین سود

خرید چالش پراپ رابین سود

بعد از تایید احراز هویت، پلن موردنظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید پلنی که موقع خرید چالش انتخاب می‌شود، سرمایه‌ای است که در مرحله اصلی روی آن ترید می‌کنید. برای رسیدن به مرحله اصلی و دریافت سرمایه ملزم به پاس کردن چالش هستید. چالش‌ها با توجه به متنوع بودن جامعه تریدی ایران در دو پلن پایه و حرفه‌ای، هر کدام در دو مرحله در دسترس هستند.
اگر مبتدی هستید پیشنهاد رابین سود شرکت در چالش‌های پایه است و اگر تریدر با سابقه‌ای هستید و تمایل ترید روی سرمایه بیشتر را دارید، چالش حرفه‌ای را انتخاب کنید.
در پلن حرفه‌ای مدت‌زمان مرحله اول نامحدود است، همچنین در درصد سود، درادون و تارگت هم با پلن پایه تفاوت دارد. مرحله اول چالش حرفه‌ای درادون بیشتری دارد تا تریدر فرصت بازیابی بالاتری برای قبولی در چالش داشته باشد.
بالانس، بروکرها و هم‌چنین اهرم‌های مختلف برای کاربران در نظر گرفته شده است تا بتوانند بهترین گزینه را بر اساس شرایط ترید خود انتخاب کنند. مبلغ چالش هم به صورت ریالی و هم به صورت رمز ارز تتری قابل پرداخت است. در صورتیکه پرداخت تتری را انتخاب کردید، برای تایید تراکنش لازم است که tx id یا شناسه واریز را به طور کامل و صحیح وارد نمایید.
قبل از پرداخت قوانین رابین سود نمایش داده میشود که حتما باید مطالعه شود و در صورت موافق بودن با قوانین و شرایط گفته شده به مرحله بعد انتقال داده می‌شوید.
باتوجه‌به سرمایه‌ای که در نظر دارید، پلن را انتخاب کنید و پس از پرداخت و خرید چالش، اطلاعات حساب در پلن کاربری رابین سود قرار می‌گیرد و می‌توانید ترید را شروع کنید.
پس از پاس کردن هر دو مرحله چالش، وارد مرحله اصلی می‌شوید و در این مرحله هر میان سودی که روی سرمایه به دست بیاورید تا 85% به خودتان تعلق می‌گیرد. همچنین در چالش پراپ رابین سود با اولین سود دریافتی هزینه چالش نیز عودت داده می‌شود.

 ویدیو آموزش تهیه چالش در رابین سود


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

ارشیا جرسه
سلام می‌خواستم بدونم برای احراز هویت می‌شه از شناسنامه عکس‌دار بجای کارت ملی استفاده کرد؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
بله رابینی عزیز، مشکلی ندارد.
حمیدرضا
باسلام آیا چالش‌هایتان از بروکر روبو فارکس هم پشتیبانی می‌کند.
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام دوست عزیز، بله از بروکر روبوفارکس به طور کامل پشتیبانی میشه.
علی فتحی
یک فرد چنتا حساب پراپ میتونه بگیره و کپی ترید بین حساب های خود شخص مجازه؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
درود، قبل از کپی ترید با کارشناس و منتورتون هماهنگ کنید.
جمال چور
سلام لطفا چالش مستقیم و تک مرحله‌ای هم اضافه کنید خیلی طولانی هست دو ماه در این متاتریدر ترید کردن و زمان گذاشتن
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام دوست عزیز زمان پاس کردن چالش ها کاملا بستگی به خودتون داره که حداقل 10 روز معاملاتی و حداکثر 60 روز عادی میباشد
عابد
میشه بروکر ارانته هم اضافه کنین؟؟
پناه فاطمپور
خیلی سریع احراز رو انجام دادن و چالش هم همین طور مرسی سرعت عمل
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
ممنون از توجه و همراهیتون
مصطفی
ممنون
سمیرا
با شناسنامه میشه احراز هویت کرد؟
محمد
عالی
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
تشکر دوست عزیز
نازنین خراسانی
احراز هویت چقدر طول میکشه تایید بشه؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
نهایتا تا 24 ساعت کاری
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram