چگونه سفیر رابین سود شویم؟ راهنمای رفرال پراپ


زمان مطالعه : 7 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/28

چگونه سفیر رابین سود شویم

با شرکت در چالش‌های پراپ رابین سود کاربران می‌توانند سفیر رابین سود شده و از امکانات آن بهره مند شوند. نحوه دریافت کد ریفرال و چگونگی استفاده از آن و هم‌چنین سفیر رابین سود در ادامه به طور کامل شرح داده شده است.

کد رفرال

کاربران بعد از ثبت نام اولیه و احراز هویت داخل سایت، قادر به شرکت در چالش هستند. یکی از امکاناتی که بعد از خرید چالش در اختیار کاربران قرار داده می‌شود کد رفرال رابین سود است. به هر نفر یک کد رفرال داده می‌شود که آن را به عنوان کد دعوت می‌توانند به کاربران دیگر بدهند. هر کاربر جدیدی که با کد رفرال داده شده وارد سایت شود و چالش خریداری کند 5درصد از خرید کاربر به شما تعلق خواهد گرفت. اعتبار این کد نامحدود بوده و محدودیتی در تعداد نفراتی که از یک کد رفرال استفاده کنند ندارد. 

سفیر رابین سود

علاوه بر کد رفرال، امکان سفیر رابین سود شدن برای کاربران فراهم شده است. بعد از دریافت چالش کافیست با کارشناس صحبت کرده و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم به راحتی سفیر رابین سود شوید. درصد سود در اینجا بیشتر از کد رفرال بوده و سفیر می‌تواند تا 40% از خرید افراد را دریافت کند. مانند کد رفرال این مورد هم محدودیتی در تعداد نفرات ندارد.

دریافت کد رفرال

 برای دریافت کد رفرال وارد پنل کاربری در سایت رابین سود شده و سفیر رابین سود را انتخاب نمایید. با کپی کردن لینک، می‌توانید کد را در اختیار دیگران قرار دهید تا هنگام خرید چالش بتوانند استفاده کنند. تعداد کاربرهایی که با کد رفرال شخصی شما وارد شدند و مجموع مبلغی که از کد دریافت کرده‌اید در این قسمت نشان داده شده است.

دریافت کد رفرال از پنل کاربری رابین سود

دریافت کد رفرال از پنل کاربری رابین سود

برای برداشت مبلغ، وارد قسمت برداشت سود شده و شرایط دریافت را به طور کامل مطالعه نمایید. در صورت تطابق درخواست با قوانین در قسمت شناسه چالش "سود سفیر رابین رابین سود" را انتخاب کنید. مبلغ و آدرس کیف پول را وارد کرده و درخواست خود را ارسال کنید. در صورت تایید درخواست تا حداکثر دو روز کاری به کیف پول مورد نظر منتقل خواهد شد و txid مربوطه در قسمت تاریچه برداشت‌های سود من نمایش داده می‌شود.

نحوه برداشت سود کد رفرال

نحوه برداشت سود کد رفرال


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

علی م
به چند نفر میشه داد این کد رو
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام محدودیتی نداره.
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram