نقش منتور و روانشناس در رابین سود


زمان مطالعه : 9 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

نقش منتور و روانشناس در رابین سود

مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک در هنگام انجام معاملات دو فاکتور اساسی هستند. ترید کردن از روی احساسات و خارج از استراتژی مشخص شده می‌تواند عامل ضررهای بسیاری باشد. هم چنین نحوه عملکرد استراژی و نوع تریدهای صورت گرفته احتیاج به بررسی دقیق دارند که به این منظور افراد می‌توانند با منتور و تراپیست صبت کرده و اصولی‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.

منتور

لازمه مدیریت ریسک و سرمایه تریدر داشتن استراتژی اصولی است که تریدرها معمولا با آزمون و خطا استراتژی شخصی خود را آماده کرده و طبق آن ترید می‌کنند. در مواقعی ممکن است به دلیل ترید از روی احساسات یا وجود مشکل در استراتژی کنترل شرایط از دست تریدر خارج شود. در اینجاست که منتور می‌تواند به طور اصولی و دقیق معاملات و عملکرد فرد را بسنجد و او را در راستای بهبود عملکرد خود راهنمایی کند. با کمک منتور تریدر می‌تواند با دید بهتری فعالیت خود را بررسی کرده و ایرادات احتمالی را برطرف کند.

تراپیست

استرس و فشار روانی هنگام کار در بازارهای مالی زیاد بوده و ممکن است شرایط را برای تریدر سخت کند. در مواقعی ممکن است تریدر از لحاظ فنی و تکنیکی در موقعیت درستی قرار داشته باشد ولی از لحاظ روحی تحت فشار بوده و عملکرد او را مختل کند.
با کمک روانشناس  ذهن تریدر آماده برای انجام معاملات خواهد شد و تمرکز کافی برای ادامه معاملات را بدست خواهد آورد. توصیه می شود تمام افرادی که بازارهای مالی و فارکس مشغول به کار هستند با رولنشناس و تراپیست صحبت کنند تا در طولانی مدت عملکرد کاری افراد مختل نشود.

باکمک منتور معامله گران می‌توانند دید بهتری نسبت به عملکرد خود داشته باشند.

باکمک منتور معامله گران می‌توانند دید بهتری نسبت به عملکرد خود داشته باشند.

نقش منتور در چالش پراپ

پروسه پاس کردن و گذراندن چالش پراپ برای تریدرها ممکن است پروسه‌ای استرس‌زا باشد و از جهت دیگر مدیریت صحیح حساب برای رسیدن به تارگت مور نظر دشوار به نظر آید. صحبت با منتور برای بررسی چگونگی عملکرد در چالش به تریدر کمک می کند.  با راهنمایی های منتور می‌توان تمام مدت زمانی که در حال ترید در چالش بودند را بازبینی کرد. منتور در انتخاب جفت ارزها، پوزیشن‌ها، نحوه مدیریت سرمایه، استراتژی و تمامی فعالیت‌های انجام شده تریدر را راهنمایی خواهد کرد.

منتور رابین سود

کاربران رابین سود می‌توانند در زمان چالش رایگان و  بعد از خرید چالش به طور رایگان از خدمات منتورشیپ و روانشناس استفاده کنند. صحبت با منتور می‌تواند به صورت لحظه‌ای باشد یعنی هر زمان که فرد هنگام ترید کردن با مشکلی مواجه شود می‌تواند با منتور صحبت کرده و مشاوره بگیرد. هم‌چنین تریدرها معمولا به طور هفتگی با منتور در ارتباط بوده و عملکرد هفته گذشته خود را تحلیل می‌کنند.
رابین سود امکان ارائه خدمات منتورشیپ برای افرادی که در چالش‌ها شرکت نکرده‌اند هم دارد. این افراد می‌توانند از طریق شماره تماس 02191009673 یا پیج اینستاگرام @Robinsood_com با تیم رابین سود در ارتباط بوده و زمان صحبت با منتور را مشخص نمایند.

نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

سپهر ت
روی چالش رایگانم میشه صحبت کرد یا نه
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام بله تفاوتی نداره.
احمد
چالش بگیریم صحبت با منتور اجباریه؟؟؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام خیر اجباری نیست ولی میتونین برای عملکرد بهتر در چالش از منتور راهنمایی بگیرین.
haniyeh
man haftegi ba mentor sohbat kardam ok bood
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام موفق باشین
عباسی
سلام پاسخگویی شماره تماس تا چه ساعتیه
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام همه روزه از ساعت 9 تا 18
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram