تحلیل عملکرد تریدرهای پراپ رابین سود - دی ماه 1402


زمان مطالعه : 11 دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/12/27

تحلیل عملکرد تریدرهای پراپ رابین سود - دی ماه 1402

نحوه عملکرد معامله‌گران بازار فارکس در طی دی ماه 1402 چگونه بوده است؟ کاربرانی که دی ماه وارد پراپ رابین سود شدند و تریدرهایی که مشغول به فعالیت بوده‌اند. با بررسی این آمار ارائه شده می‌توان به بسیاری از سوالات کاربران پاسخ داد. 

تعداد کاربران پراپ رابین سود

تعداد چالش‌های رد شده، در حال گذران و پاس شده تریدرهای رابین سود در دی ماه و هم‌چنین تعداد افراد در حال ترید نشان داده شده است.

افرادی که در چالش های پراپ رابین سود شرکت کرده اند

صحبت با منتور

کاربران رابین سود بعد از خرید چالش، به طور رایگان از خدمات منتورشیپ استفاده می‌کنند و مشکلات و مسائل خود را حل می‌نمایند. به طور میانگین هر کاربر 18.7 در هر تماس با منتور صحبت کرده است.

مدت زمانی که تریدرها با منتور صحبت کرده و عملکرد خود در پراپ را بهتر می‌کنند

سن و جنسیت کاربران

بیشترین تریدرهای رابین سود را رنج سنی 20 تا 40 سال تشکیل می‌دهد. از این تعداد حدود 70درصد آقایان و باقی خانم‌ها هستند که در حال حاضر در چالش شرکت کرده‌اند. 

سن و جنسیت افرادی که در پراپ شرکت کرده و در حال ترید هستند

چالش‌های پراپ

ردشدن چالش می‌تواند به دلیل رسیدن به درادون یا به اتمام مدت‌زمان چالش در چالش‌های تایم دار باشد. درادون هم به‌صورت روزانه و هم به صورت کل می‌تواند باعث رد شدن چالش کاربر شود. 


بروکر پراپ

بروکرهای استفاده شده در مرحله اول چالش‌ها، مرحله دوم و مرحله اصلی نمایش داده شده که بروکر روبوفارکس درصد انتخاب بیشتری نسبت به دو بروکر دیگر در هر سه مرحله داشته است. 

درصد بروکرهای انتخاب شده برای شرکت در چالش‌های پراپ رابین سود

استان‌های کاربران پراپ

اکثر کاربرانی که وارد سایت شدند از شهرهای تهران، اصفهان و تبریز بودند که از این تعداد 348 نفر اقدام به دریافت چالش کرده اند. 

کاربرانی که در چالش پراپ رابین سود شرکت کرده‌اند از کدام شهر و استان‌ها بودند


نظر خود را در مورد این صفحه وارد نمایید
captcha

پوریا پ
و اینکه لطفا کسانی که چالش ها را پاس کردند و تجربه ی موفقی دارند چرا یک کامنت توی اینستاگرام یا کلا سوشیال مدیا نگذاشتن من ندیدم
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
اینکه مخاطب ما از خدمات خودش راضی هست رو میشه در لحن شعف‌انگیز و مطلوبی که در تماس‌های روزانه و یا حتی دایرکت سوشیال مدیا رابین مطلع میشیم مشاهده کرد. ولی اختیار به اشتراک گذاری این مطالب بر عهده مخاطب ماست.
پوریا
ممنون از پاسختون میتونین ی پروموشن بزارین برای تریدر های موفق خودتون تا تو سوشیال مدیا یکم بیشتر فعال باشن خیلی موثر خواهد بود
پوریا پ
آمار درصد افرادی که چالش را پاس کردند و به حساب واقعی رسیدند با همین آمار از پراب فرم های دیگر و پراب فرم های شاخص .... فرق داره یعنی 73درصد تونستند چالش را پاس کنند؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
متاسفانه یک سری اطلاعات به اشتباه توسط گرافیست مجموعه تصویر شده است که در حال ادیت برای بارگزاری مجدد هستیم ، ممنون بابت نقطه نظرتون
پوریا
ممنونم با جهت گیری درست و صادقانه مطمینا راه رسیدن به موفقیت یکم دور تر میشه ولی ؛رسیدن به موفقیت تضمین میشه بجاش. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.
پاسخ کارشناس رابین سود :
سپاس از همراهی شما
فلاح
این امارو هر ماه میذارید؟
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام بله هرماه منتشر میشود
Amirhossein
Roboforex bishtar az baqie entekhab shode yani behtare?
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سلام بستگی به شرایط خودتون و نحوه تریدتون داره
MA
جالب بود
پاسخ کارشناس پراپ رابین سود پاسخ کارشناس رابین سود :
سپاس از شما
اشکان
جالب بود آمار، قابل تامل هست.
از طریق پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشید
social linkedin
social aparat
social support
social telegram
social instagram